zaterdag 31 mei 2014

Boswandeling - A walk in the woods


Donderdag was het eindelijk weer droog. Wat een regen viel er de afgelopen tijd! Het was droog, maar wel fris en wij gingen er op uit.

On Thursday it was finally dry, after days of rain. It was a bit chilly, but out we went!

 
We bekeken beestjes door een vergrootglas. De spin op de volgende foto wandelde gewoon het bakje in. Wel een beetje eng, vond Rosalie, maar ze liet 'em zelf weer vrij.

We studied bugs through a magnifying glass. The spider on the next picture just walked into our little contraption all by itself. Rosalie thought it was a bit scary, but she did free it on her own.


En wat is dit voor een creatuur in mijn tuin?

And what is this creature doing in my garden?

 
Ik ben weer wat gaan uitproberen met oude truien. Ik heb mezelf de uitdaging gesteld nieuwe vormen te onderzoeken. Nu ik hem hier zo zie zitten, zie ik dat ik ook eens andere gezichtjes zou moeten proberen.
 
I've been experimenting with old sweaters and challenged myself to explore new forms. Seeing him like this I realise I might need to try some other faces too.
 

Die heeft eenzelfde gezichtje, maar misschien horen die ook wel bij mijn schepsels....

This one has a face just like it, but then, maybe that's just part of who my creatures are...



En ten slotte nog meer wilde weelde, uit het bos.

And finally some more wild and abundant beauty, from the forest.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten